Trenduniverset TID & tendenser no. 2 2017

Flere visninger

Kurven er opdateret

Se din kurv

Ved køb af årsabonnement til studiepris skal der afsendes kopi af studiets indskrivningsbekræftelse med dato for studiestop til info@pejgruppen.dk

Et abonnement på trenduniverset TID & tendenser indeholder:
- 4 årlige fysiske udgaver af TID & tendenser på hver 148 sider
- Fri adgang til vores store online trendunivers

- hundredvis af onlineartikler spækket med inspiration og baggrund
- (tt) nyhedsmails med kort omtale af nye trends og tendenser
- mulighed for at kommentere og stille spørgsmål på udvalgte emner
- Gratis adgang for 1 person på pej gruppens årlige Kick off-seminar (værdi 1.995,00)


Du sparer tid og penge
Det er afgørende for dig, at du ved, hvordan du skal forholde dig til nye trends. Det kan du læse alt om på trenduniverset TID & tendenser. Vi sparer dig for en masse tid med at gennemsøge og researche nettet for svar, som du ikke kan være helt sikker på er rigtige. 

Hvor ofte er der nyt?
Lige så tit det er nødvendigt. Dog udkommer det fysiske tidsskrift TID & tendenser 4 gange årligt. Hver udgave indeholder ca. 10 artikler om relevante trends. Alle disse artikler kan selvfølgelig også læses online, og du kan kommentere på udvalgte af dem.


Hvad skrives der om i TID & tendenser? 
Tidsskriftet formidler viden, inspiration og perspektivering til alle, der interesserer sig for trends, samfund, tidsånd, livsstil, forbrug og design, kultur- og fremtidsforskning

TID & tendenser:
- er det eneste tidsskrift i Skandinavien af sin slags
- afkoder tidsånd, samfunds- og livsstilstendenser
- giver konkrete bud på konsekvenser for forbrug, mode, interiør, detailhandel, fødevarer, kommunikation og design
- giver overblik samt input til nytænkning
- giver indsigt i en stadig omskiftelig verden



Hvem er målgruppen for TID & tendenser?
TID & tendenser er et tidsskrift, som henvender sig til personer, der arbejder professionelt med innovation, produktudvikling, analyse, marketing, ledelse og design.