This site doesn’t support the browser you are using - internet explorer. Please use Chrome, Safari, Firefox or Edge browser.

Branding & Marketing

Vis som Liste Tabel

Varer 1-24 of 24

Side
per side
Sorter faldende
  1. Moment - Redefining the Brand Experience

    Denne bog fremhæver studiets alsidige og dygtige visuelle tilgang, detaljorienterede rumlige branding og lokkende lysdesign til interiør, der både er funktionelt og følelsesmæssigt drevet. Illustreret af et stort udvalg af smuk fotografering ledsages projektfunktioner af informative tekster, der dykker ned i designkoncepterne samt studiets taktik for at hjælpe kunder med at få succes ved at omdefinere brandoplevelser...

    Læs mere
    310,00 kr
  2. Trend Agency Move digital Trend Movement SS 22 – Space

    Trend Agency Move has launched this new book “Trend Movement SS2022” who is the third book of the company. The theme for the season: “SPACE, With or Without Nature”. Are we choosing to live with or without nature? If we choose to live with nature, there is still an option that it will be on Planet Earth. The question is: how? SPACE is also referring to the body everyone is carrying around for a whole lifetime....

    Læs mere
    9.400,00 kr
  3. Trendsociologi v. 2.0 dansk - Studiepris

    Studiepris - Gyldig studiekort skal sendes på mail

    Denne bog er en videreformidling af viden om og erfaring fra, hvordan man kan se sammenhænge, linjer og bevægelser i en verden, et samfund og en kultur under forandring. Indholdet er en konstruktiv blanding af historie, teori, metode og praksis, som er udsprunget af næsten 40 års arbejde med praktiske trend- og udviklingsprojekter, livsstilsforskning og -formidling........

    Læs mere
    245,00 kr
Vis som Liste Tabel

Varer 1-24 of 24

Side
per side
Sorter faldende