Branding & Marketing
- Retail Mega Mag
Retail Business
Retail Mega Mag kombinerer det bedste fra en bog og det bedste fra et magasin i ét format. I dennne udgivelse fra pej gruppen får du toprelevant viden om retailbranchen og alt der rører sig omkring den...
Læs mereSpecialpris kr. 100,00 kr. 100,00 Normalpris kr. 500,00 - pej foodbox 2024-2027
pej foodbox 2024-2027
Fremtidens produkter og fødevaretrends mod 2027 er et praktisk og kommercielt inspirations- og kommunikationsværktøj, der kan bruges af alle professionelle virksomheder i fødevarebranchen og alle omkring dem, forudbestil allerede den næste udgivelse....
Læs mereSpecialpris kr. 1.000,00 kr. 1.000,00 Normalpris kr. 4.500,00 - Retail Mega Mag 2. udgave
Retail Mega Mag 2 - Uundværelig viden!
Masser af viden om forbrugeradfærd, detailhandel og nethandel samt omnichannel. Det bedste fra en bog og det bedste fra et magasin er kombineret i et inspirerende og visuelt stærkt format – masser af interviews med relevante cases....
Læs mereSpecialpris kr. 200,00 kr. 200,00 Normalpris kr. 500,00 - pej foodbox 2025-2028
Din guide til fremtiden - Et vigtigt arbejdsværktøj for dig i berøring med fødevareindustrien. Trendmateriale har fokus på fødevaretrender, emballage og produktudvikling. Det tilbyder indsigt i kommende fødevaretrends og andre superaktuelle emner....
Læs mereSpecialpris kr. 3.500,00 kr. 3.500,00 Normalpris kr. 4.500,00 - pej foodbox 2026-2029
Din guide til fremtiden - Et vigtigt arbejdsværktøj for dig i berøring med fødevareindustrien. Trendmateriale har fokus på fødevaretrender, emballage og produktudvikling. Det tilbyder indsigt i kommende fødevaretrends og andre superaktuelle emner....
Læs merekr. 4.500,00 kr. 4.500,00 - Trendsociologi v. 3.0 dansk - Studiepris
Gyldigt studiekort skal sendes på mail
Denne bog er en videreformidling af viden om og erfaring fra, hvordan man kan se sammenhænge, linjer og bevægelser i en verden, et samfund og en kultur under forandring. Indholdet er en konstruktiv blanding af historie, teori, metode og praksis, som er udsprunget af næsten 40 års arbejde med praktiske trend- og udviklingsprojekter, livsstilsforskning og -formidling........
Læs merekr. 250,00 kr. 250,00 - Fra vugge til krukke – livsfaser og forbrug
Danmarks største bog om livsfaser
Tankevækkende og indsigtsfuld bog tegner et billede af danskerne gennem 17 livsfaser. Vil du forstå dine kunder bedre? Eller udvikle bedre og mere relevante produkter og kommunikation?
Specialpris kr. 400,00 kr. 400,00 Normalpris kr. 500,00 - Fra vugge til krukke – livsfaser og forbrug studiepris
Studiepris - Gyldigt studiekort skal sendes på mail
En ny indsigtsfuld bog tegner et billede af danskerne gennem 17 forskellige livsfaser. Seks stjerner ud af seks
“Fra vugge til krukke” er netop blevet anmeldt i Børsen....kr. 300,00 kr. 300,00 - Trendsociologi v. 3.0 dansk
Trendsociologi v. 3.0 - Den ultimative grundbog
”Den, der opfatter fremtiden som modvind, går i den forkerte retning.”
Denne bog giver et indblik i teorier, arbejdsmetoder og modeller, så alle kan blive klogere – og måske også lave en selvtester på, hvor dygtig man selv er som trendforsker. Bogen er nummer fire i rækken af bøger om trendforskning udgivet af pej gruppen og benyttes af teoretikere og praktikere i hele Norden.
Læs merekr. 400,00 kr. 400,00 - Pantone Formula Guide Coated & Uncoated (2390 farver)
Formula guiden indeholder 2.390 PMS Pantone farver fordelt i to vifter.
PANTONE Formula Guide Coated + Uncoated. Pantone Formula Guides er de uundværlige grafiske vifter! Pantone Formula Guide er det mest brugte Pantone Matching System og er målrettet alle, som arbejder med print, emballage, brochurer eller anden grafisk produktion...
Læs merekr. 1.360,00 kr. 1.360,00 - Pantone Coated Combo
Coated Combo indeholder 2.390 PMS Pantone farver fordelt i to vifter.
PANTONE Formula Guide Coated + Color Bridge Guide Coated. To af de mest populære grafiske guides på bestrøget papir. Med disse ultimative guider kan du matche, sammenligne, kommunikere og dele farver...
Læs merekr. 2.400,00 kr. 2.400,00 - Håndværk nr. 3 The home issue bookazine
Rigetta Klints 3 bog med titlen ”the home issue” indeholder spændende artikler om danske designere og håndværkere, illustreret af smukke, æstetiske fotografier. Temaet for denne udgivelse af HÅNDVÆRK er med fuld fokus på hjemmet, hvor fokus er på møbler, indretning, madlavning og meget mere....
Læs merekr. 170,00 kr. 170,00
For at udvikle en effektiv markedsføringsstrategi og skabe en stærk branding er det afgørende at forstå din målgruppe, deres behov, og de trends, der former deres adfærd. Hos pej gruppen tilbyder vi et bredt udvalg af udgivelser, der giver dig dybdegående indsigt i forbrugeradfærd, livsfaser og fremtidige trends inden for mode, interiør og fødevarer. Denne viden kan du bruge til at styrke dit brand og forbedre dine marketingindsatser.
Vores bøger, såsom Fra vugge til krukke, Trendsociologi og magasinet Retail Mega Mag, giver dig værdifuld indsigt i forbrugertendenser samt nøgleviden om retailbranchen og de faktorer, der påvirker den. Ved at forstå de psykologiske og sociologiske drivkræfter bag forbrugeradfærd kan du bedre positionere dit brand i et marked under konstant forandring. Vi tilbyder også et brancheblad TID & Tendenser (kræver abonnement) hvor vi beskriver mange af de udfordringer marketingafdelinegn oplever over tid.
Dyk ned i pej gruppens sortiment af bøger og rapporter indenfor marketing, og få den indsigt, der er nødvendig for at optimere din markedsføring og brandingstrategi. Kontakt os i dag for at finde ud af, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med at navigere i en verden præget af forbrugertendenser og fremtidige markedsudviklinger.