This site doesn’t support the browser you are using - internet explorer. Please use Chrome, Safari, Firefox or Edge browser.

Branding & Marketing

Vis som Liste Tabel

Varer 1-12 of 22

Sorter faldende
  1. Trendsociologi v. 3.0 dansk - Studiepris

    Studiepris (ny version udkommet 2022)

    Gyldigt studiekort skal sendes på mail

    Denne bog er en videreformidling af viden om og erfaring fra, hvordan man kan se sammenhænge, linjer og bevægelser i en verden, et samfund og en kultur under forandring. Indholdet er en konstruktiv blanding af historie, teori, metode og praksis, som er udsprunget af næsten 40 års arbejde med praktiske trend- og udviklingsprojekter, livsstilsforskning og -formidling........

    Læs mere
    250,00 kr.
  2. Trendsociologi v. 3.0 dansk

    Trendsociologi v. 3.0 - Den ultimative grundbog

    ”Den, der opfatter fremtiden som modvind, går i den forkerte retning.”

    Denne bog giver et indblik i teorier, arbejdsmetoder og modeller, så alle kan blive klogere – og måske også lave en selvtester på, hvor dygtig man selv er som trendforsker. Bogen er nummer fire i rækken af bøger om trendforskning udgivet af pej gruppen og benyttes af teoretikere og praktikere i hele Norden.

    Læs mere
    400,00 kr.
Side
per side