Branding & Marketing
- Retail Mega Mag 4. udgave
Retail Mega Mag 4 - Netop udkommet!
En spritny 2025-udgivelse med fokus på forbrugeradfærd, detailhandel og nethandel.
Læs merekr. 500,00 kr. 500,00 - Promostyl Influences AW 26/27
Et uundværligt værktøj til at forstå fremtidens forbrugere og samarbejde med influenter
Promostyls digitale trendbog Influences AW 2026-2027 tilbyder et omfattende indblik i fremtidens forbrugsmønstre og trends. Med over 40 sider opdelt i fem nøje udvalgte trendtemaer præsenterer bogen konkrete anbefalinger og inspirationskilder, der hjælper dig med at navigere på ethvert marked.
Læs mere - HÅNDVÆRK bookazine 8 - Mode
Håndværk bookazine - magasin nr. 8
Bookazinet tager dig med Danmark rundt og byder på givende samtaler med designere, håndværkere, formidlere, forhandlere og forbrugere...
Læs merekr. 250,00 kr. 250,00 - Trendsociologi v. 3.0 dansk
Trendsociologi v. 3.0 - Den ultimative grundbog
”Den, der opfatter fremtiden som modvind, går i den forkerte retning.”
Denne bog giver et indblik i teorier, arbejdsmetoder og modeller, så alle kan blive klogere – og måske også lave en selvtester på, hvor dygtig man selv er som trendforsker. Bogen er nummer fire i rækken af bøger om trendforskning udgivet af pej gruppen og benyttes af teoretikere og praktikere i hele Norden.
Læs merekr. 400,00 kr. 400,00 - Fra vugge til krukke – livsfaser og forbrug
Danmarks største bog om livsfaser
Tankevækkende og indsigtsfuld bog tegner et billede af danskerne gennem 17 livsfaser. Vil du forstå dine kunder bedre? Eller udvikle bedre og mere relevante produkter og kommunikation?
kr. 500,00 kr. 500,00 - pej foodbox 2026-2029
Din guide til fremtiden - pej foodbox 2026-2029, et vigtigt arbejdsværktøj for dig i berøring med fødevareindustrien. Trendmateriale har fokus på fødevaretrender, emballage og produktudvikling. Det tilbyder indsigt i kommende fødevaretrends og andre superaktuelle emner....
Læs merekr. 4.500,00 kr. 4.500,00 - pej foodbox 2025-2028
Din guide til fremtiden - Et vigtigt arbejdsværktøj for dig i berøring med fødevareindustrien. Trendmateriale har fokus på fødevaretrender, emballage og produktudvikling. Det tilbyder indsigt i kommende fødevaretrends og andre superaktuelle emner....
Læs mereSpecialpris kr. 2.000,00 kr. 2.000,00 Normalpris kr. 4.500,00 - pej foodbox 2024-2027
Fremtidens produkter og fødevaretrends mod 2027 er et praktisk og kommercielt inspirations- og kommunikationsværktøj, der kan bruges af alle professionelle virksomheder i fødevarebranchen og alle omkring dem, forudbestil allerede den næste udgivelse....
Læs mereSpecialpris kr. 500,00 kr. 500,00 Normalpris kr. 4.500,00 - Trendhouse Youth Life Style SS26 - Digital Version
Denne trendbog for SS26 præsenterer ungdomstrends, materialer, teksturer, farver og designstrategier. En essentiel ressource for det nyeste inden for børnetøj og ungdomsstil.
Læs merekr. 5.500,00 kr. 5.500,00 - Pantone Coated Combo
Coated Combo indeholder 2.390 PMS Pantone farver fordelt i to vifter.
PANTONE Formula Guide Coated + Color Bridge Guide Coated. To af de mest populære grafiske guides på bestrøget papir. Med disse ultimative guider kan du matche, sammenligne, kommunikere og dele farver...
Læs merekr. 2.220,00 kr. 2.220,00 - Trendhouse Youth Life Style AW 25/26
Trendbogen oplyser om ungdomsmarkedets AW 25/26 trends og tøjdesigns, og den er en af de mest relevante på markedet i dag.
Læs merekr. 3.750,00 kr. 3.750,00 - Retail Mega Mag 2. udgave
Retail Mega Mag 2 - Uundværelig viden!
Masser af viden om forbrugeradfærd, detailhandel og nethandel samt omnichannel. Det bedste fra en bog og det bedste fra et magasin er kombineret i et inspirerende og visuelt stærkt format – masser af interviews med relevante cases....
Læs mereSpecialpris kr. 200,00 kr. 200,00 Normalpris kr. 500,00
For at udvikle en effektiv markedsføringsstrategi og skabe en stærk branding er det afgørende at forstå din målgruppe, deres behov, og de trends, der former deres adfærd. Hos pej gruppen tilbyder vi et bredt udvalg af udgivelser, der giver dig dybdegående indsigt i forbrugeradfærd, livsfaser og fremtidige trends inden for mode, interiør og fødevarer. Denne viden kan du bruge til at styrke dit brand og forbedre dine marketingindsatser.
Vores bøger, såsom Fra vugge til krukke, Trendsociologi og magasinet Retail Mega Mag, giver dig værdifuld indsigt i forbrugertendenser samt nøgleviden om retailbranchen og de faktorer, der påvirker den. Ved at forstå de psykologiske og sociologiske drivkræfter bag forbrugeradfærd kan du bedre positionere dit brand i et marked under konstant forandring. Vi tilbyder også et brancheblad TID & Tendenser (kræver abonnement) hvor vi beskriver mange af de udfordringer marketingafdelinegn oplever over tid.
Dyk ned i pej gruppens sortiment af bøger og rapporter indenfor marketing, og få den indsigt, der er nødvendig for at optimere din markedsføring og brandingstrategi. Kontakt os i dag for at finde ud af, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med at navigere i en verden præget af forbrugertendenser og fremtidige markedsudviklinger.