This site doesn’t support the browser you are using - internet explorer. Please use Chrome, Safari, Firefox or Edge browser.

Branding & Marketing

Vis som Liste Tabel

Varer 1-12 of 20

Sorter faldende
  1. Trendsociologi v. 3.0 dansk - Studiepris

    Gyldigt studiekort skal sendes på mail

    Denne bog er en videreformidling af viden om og erfaring fra, hvordan man kan se sammenhænge, linjer og bevægelser i en verden, et samfund og en kultur under forandring. Indholdet er en konstruktiv blanding af historie, teori, metode og praksis, som er udsprunget af næsten 40 års arbejde med praktiske trend- og udviklingsprojekter, livsstilsforskning og -formidling........

    Læs mere
    kr. 250,00 kr. 250,00
  2. Trendsociologi v. 3.0 dansk

    Trendsociologi v. 3.0 - Den ultimative grundbog

    ”Den, der opfatter fremtiden som modvind, går i den forkerte retning.”

    Denne bog giver et indblik i teorier, arbejdsmetoder og modeller, så alle kan blive klogere – og måske også lave en selvtester på, hvor dygtig man selv er som trendforsker. Bogen er nummer fire i rækken af bøger om trendforskning udgivet af pej gruppen og benyttes af teoretikere og praktikere i hele Norden.

    Læs mere
    kr. 400,00 kr. 400,00
Side
per side

For at udvikle en effektiv markedsføringsstrategi og skabe en stærk branding er det afgørende at forstå din målgruppe, deres behov, og de trends, der former deres adfærd. Hos pej gruppen tilbyder vi et bredt udvalg af udgivelser, der giver dig dybdegående indsigt i forbrugeradfærd, livsfaser og fremtidige trends inden for mode, interiør og fødevarer. Denne viden kan du bruge til at styrke dit brand og forbedre dine marketingindsatser.

Vores bøger, såsom Fra vugge til krukke, Trendsociologi og magasinet Retail Mega Mag, giver dig værdifuld indsigt i forbrugertendenser samt nøgleviden om retailbranchen og de faktorer, der påvirker den. Ved at forstå de psykologiske og sociologiske drivkræfter bag forbrugeradfærd kan du bedre positionere dit brand i et marked under konstant forandring. Vi tilbyder også et brancheblad TID & Tendenser (kræver abonnement) hvor vi beskriver mange af de udfordringer marketingafdelinegn oplever over tid.

Dyk ned i pej gruppens sortiment af bøger og rapporter indenfor marketing, og få den indsigt, der er nødvendig for at optimere din markedsføring og brandingstrategi. Kontakt os i dag for at finde ud af, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med at navigere i en verden præget af forbrugertendenser og fremtidige markedsudviklinger.