This site doesn’t support the browser you are using - internet explorer. Please use Chrome, Safari, Firefox or Edge browser.

Food Mag 4

På lager
SKU
Food Mag 4
Specialpris 500,00 kr Normalpris 800,00 kr

Magasinet om Fødevartrends mod 2023 (kun 4 tilbage)

Nogle gange kan man undre sig, hvorfor en bestemt fødevare eller et bestemt koncept spreder sig som en steppebrand gennem hele befolkningen.

I Food Mag 4 får du svar på, hvordan det kan være, at nogle former for trends bare slår igennem og hvad du kan gøre for at komme på identificere og implentere disse trends i din egen virksomhed. 

Magasinet er spækket med informationer om forbrugertendenser, miljøtendenser, relevante cases i fødevarebranchen og meget meget mere. Det er et magasin, der henvender sig til dig, der arbejder i både restaurationsbranchen, i fødevarebranchen, i emballagebranchen og mange andre. 

 

Magasinet indeholder også spændene artikler om:

 

› Tema: Food trends

8 trends i det nye årti

Hvad kommer efter plantefars, avokadotoast og alkoholfrie drinks?

Bliv klogere på nye fødevaretrends frem mod 2023.

Når madkultur bygger på data

Få indsigt i danskernes madvaner ud fra, hvad der lægges i indkøbskurven. Det er et realitytjek til alle, der arbejder med fødevarer.

Festivalmad – fra paella til porchetta

Madudvalget på de danske festivaler har udviklet sig markant, hvor flere fødevareproducenter tester nye produkter.

Madfællesskaber

Få indblik i, hvilke tendenser der er inden for madfællesskaber, og hvorfor de er vigtige for danskerne.

 

› Tema: Kommunikation

Fremtidens brands er hypertransparante

De unge forbrugere vil have gennemsigtighed og transparens i forhold til både produkter og services.

Derfor er de gode historier så vigtige i fremtiden

Betydningen af de gode historier bliver ikke mindre fremover, hvor der kommer fokus på autenticitet og branding på speed.

Forbrugerne er så klar til at handle med dig

Fødevarevirksomheder bør sætte fokus på digital kommunikation og holde et skarpt øje med de madglade forbrugeres adfærd online.

 

› Tema: Retail

Total [email protected]

I fremtidens handel er den binære online- vs. offline-tankegang erstattet af en total retail-tankegang.

Fremtidens kunder vil have loyalitet og tilhørsforhold

Kundeloyalitet kan opnås på andre måder end gennem evindelige fordele, tilbud, rabatter og mailkampagner.

Top 10 unmissable stores

Kom med indenfor i de 10 mest innovative og inspirerende butikskoncepter

 

Dette årti har stået på en myriade af fødevaretrends, som blev født under krisen. Nu står vi ved en skillevej, hvor nogle trends vil falde fra, og andre vil blive det nye normale. Hvilke trends vil fortsætte ind i det nye årti og påvirke vores vaner og ganer frem mod 2023?