Modebøger / Lærebøger

Modebøger / Lærebøger
Vis som Liste Tabel

10 resultater

per side
Sorter faldende
  1. Cross Channel 2 - UDSOLGT!

    Selvom cross channel ikke er en garanti for succes, så er det en forudsætning for at have en chance. Fra single channel, over multi channel til cross channel (og drømmen om omni channel)... 

    Læs mere
  2. Style Right Kidswear SS19

    Style Right Kidswear er et trendværktøj til udvikling af børnetøjskollektioner, designs og print. Denne trendbog henvender sig til producenter, designere samt indkøbere af børnetøj. Trendbogen indeholder inspiration til både piger og drenge i alderen 3-12 år og kan bruges uden besvær til at kreere og producere sælgende kollektioner...

    Læs mere
    6.900,00 kr
  3. Nelly Rodi Beautylab SS 2019

    Nelly Rodi har gennem flere år været blandt de førende trendbureauer inden for forecasting på skønhed og kosmetik. Nelly Rodi arbejder på konsulentbasis for nogle af Frankrigs største kosmetik- og parfumebrands...

    Læs mere
  4. Trend Union Trends & Textiles SS 2019

    Trend Union Trends er en trendbog om de generelle trends og tendenser for den nyeste sæson. Trendbogen dækker alle sæsonens indfaldsvinkler på trends, farver og tekstiler...

    Læs mere
    18.800,00 kr
  5. Trend Union Colours SS 2019 Dry Goods

    Colours er et farvebog udgivet af Trend Union og skabt af den anerkendte trendekspert Li Edelkoort. Li Edelkoort har i årtier været kendt for sin fantastiske evne til at udvælge og kombinere farver...

    Læs mere
    16.500,00 kr
  6. pej colour AW 18/19

    pej gruppen har i mere end 35 år udgivet farvekortet pej colour. pej colour er et kommercielt farvekort, som benyttes af mere end 1.500 europæiske virksomheder inden for livsstilsbrancherne.

    Farvekortet har en bred anvendelighed og er relevant for alle, som ønsker træfsikker inspiration til farveudvælgelse og farvekombinationer...

    Læs mere
  7. Mens Casual Shoes Trend Book - Veronica Solivellas

    Denne trendbog af Veronica Solivellas har fokus på skotrends for herresegmentet. Bogen er fyldt med inspirationsbilleder samt skitser på forskellige sko-styles for sæsonen...

    Læs mere
    6.500,00 kr
  8.  Udsalg
    Trendsociologi v. 2.0

    Af Cathrine Gro Frederiksen og Louise Byg Kongsholm

    I starten af juni 2015 udkom bogen “Trendsociologi v. 2.0″, hvor du får konkrete redskaber og metoder, så du selv kan spotte, afkode, sortere og reagere på trends. Bogen består af en tredjedel teori om trends og spredning af samme, en tredjedel interviews med trendforskere og fremtidsforskere samt en tredjedel metoder og værktøjer...

    Læs mere
    Specialpris 245,00 kr Normalpris 395,00 kr
  9. Color Matching

    Dette er en inspirerende bog om farver til den grafisk verden, bogen viser 130 ekstraordinære farvemuligheder for branding, emballagedesign og kampagner...

    Læs mere
    550,00 kr
  10. The Third Eye SS 2019

    Trendbogen 'The Third Eye' er inddelt i tre makro-temaer. Hvert tema indledes med en kort gennemgang af forbrugertendenser, økonomi samt andre relevante områder samt disses konsekvenser for sportsbranchen. Herefter præsenteres tre underhistorier til hvert makro-tema...

    Læs mere
    10.500,00 kr
Vis som Liste Tabel

10 resultater

per side
Sorter faldende