This site doesn’t support the browser you are using - internet explorer. Please use Chrome, Safari, Firefox or Edge browser.

New Retail Day 21 - Retailkonferencen

På lager
SKU
1337
Ned til 1.100,00 kr

Årets retailkonference - New Retail Day 2021

Ny virkelighed. Nye muligheder. Nye datoer

Om kort tid befinder verden, kunderne og detailhandlen sig i en ny virkelighed. Når pandemien slipper sit jerngreb, vil en ny positivitet og opsparet forbrugslyst skylle over landet. Men det bliver ikke den samme gamle virkelighed, vi vender tilbage til. Markedspladsen vil være ændret for altid. Nedlukninger og restriktioner har givet os nye vaner og forandret vores købsadfærd. Nytilkomne aktører med nye forretningsmodeller har fået fodfæste, og flere er på vej ind. Læg dertil en accelererende klimadagsorden, som skaber nye forventninger og krav. Kunderne har nemlig også lært af krisen. Lært, hvad de virkelig savner – og hvad de sagtens kan undvære. Alt dette giver fornyede muligheder for alle i detailhandlen. Så grib muligheden, og deltag i New Retail Day 2021.

Deltag i en dag fyldt med indsigt, inspiration og konkrete løsninger, der kan bringe din forretning stærkt ind i den nye virkelighed.

 

Datoer:

  • Århus 15. juni 2021 kl. 08.00 – 16.00
  • København 17. juni 2021 kl. 08.00 – 16.00

På tværs af alle touchpoints - marketing og salgskanaler - skal vi sætte nuværende som potentielle kunder i centrum ved at gennemtænke såvel de digitale som de fysiske rum, der er relevante for mødet med forbrugerne.

 

Priser: (inkl. forplejning og ekskl. moms)

  • 1 alm. deltager: kr. 4.000,- 
  • Medlem af pej gruppen (abonnement på TØJ, TID & Tendenser, 365DESIGN eller trendlab) kr. 3.500,-
  • Medlem af Detailforum kr. 3.500,-
  • Undervise kr. 2.300,-
  • Studerende kr. 1.000,-

Vi skal for alvor tage forbrugerne i hånden, hvis de skal være vores fremtidige kunder.

 

Foredrag:

  • New retail – et nyt mindset er vejen til succes - Jacob Johansen, foredragsholder og forfatter
  • Nethandlens eksplosive vækst - Niels Ralund, direktør Dansk Erhverv Digital
  • Forbrugerne efter krisen - bliver alt normalt igen? Jens Thrane-Møller, adm. direktør & partner hos Marketsquare
  • International vækst gennem skalerbar og fleksibel logistik - Hans Elmegaard, direktør - nethandel og logistik Scan Global
  • God service er stadig vejen frem - hvordan holder man liv i den? Henrik Meng, forfatter, virksomhedsrådgiver og foredragsholder

 

Cases:

  • Lakrids by Bûlow: International ekspansion med træfsikre butikskoncepter og skarp nethandelsløsning - Kathrine Nordstjerne, ansvarlig for retailkoncepter, Johan Bülow, stifter og ejer af lakridsuniverset Bülow
  • Interflora: Et skrækkeligt, historisk og et fantastisk 2020 for interflora.dk (og de 330 medlemsbutikker) Søren Flemming, adm. direktør og medejer af Interflora
  • ICPs kåringer: En tour det force rundt i Danmarks bedste handelsbyer - Per Nyborg, adm. direktør hos ICP A/S

 

Dagens ordstyrer:

  • Louise Byg Kongsholm, adm. direktør hos pej gruppen

Med mere end 15 års erfaring med at arrangere og afvikle konferencer er Louise den perfekte konferencier. Samtidig bidrager hun i sit virke som trendforsker og forbrugerekspert med unikke indsigter og perspektiver på trends og forbrug.

Læs mere om foredragene her

Vis hele beskrivelsen