NYHEDER

NYHEDER
Vis som Liste Tabel

Varer 1-25 of 167

Side
per side
Sorter faldende
  1. White Hat UX

    Online har i årevis været stedet, hvor skumle typer og tjenester har haft frit spil til at snyde og bedrage efter forgodtbefindende. 

    Heldigvis er forbrugerne i stigende grad begyndt at gøre oprør. Vi vil ikke finde os i at blive masseovervåget eller snydt. Vi vil have ærlige brugeroplevelser, og det er netop, hvad White Hat UX handler om...

    Læs mere
  2. Retailkonference 2018

    For syvende år i træk afvikler pej gruppen Danmarks bedste og mest inspirerende retailkonference – og endnu engang både i Herning og København. Vi har sammensat et superstærkt og kompakt program med nogle af dansk detailhandels topfolk samt en række kompetente detailhandelseksperter.

    Læs mere
  3. Nelly Rodi Women's Edition SS 2019

    Nelly Rodi Women's Edition er en kommerciel trendbog, ideel til den trendsættende designvirksomhed. Women's Edition henvender sig til målgruppen 25 til 50 år. Bogen er det perfekte værktøj til inspiration, udvikling og produktion til modebranchen...

    Læs mere
  4. Frame nr. 119

    Magasineter Frame indeholder dybdegående artikler med kendte og upcoming designere, eksperter og interiørfolk...

    Læs mere
    200,00 kr
  5. next look CLOSE UP Women Beachwear SS 2018

    Magasinet 'next look CLOSE UP Beachwear' har udelukkende fokus på badetøj.

    Magasinet indeholder mere end 600 billeder fra de nyeste internationale catwalks og udvalgte brands...

    Læs mere
    520,00 kr
  6. Ninsmoda no. 183 SS 2018

    Ninsmoda er et spansk børnemagasin, som adskiller sig fra de andre børnemagasiner på markedet ved at udkomme ca. to måneder tidligere på den nye sæson. Ninsmoda udkommer med fire årlige udgivelser - to per sæson...

    Læs mere
    340,00 kr
  7. Strategikonference - Herning 6. marts 2018

    For femte år i træk afholder pej gruppen en heldagskonference med fokus på strategisk tænkning og fremtidsnavigation. Indlægsholderne på dagen har alle et relevant perspektiv og/eller personlig erfaring med strategi og navigation i en omskiftelig og krævende fremtid...

    Læs mere
    4.000,00 kr
  8. Brand Built - Branding Buildings & The Builders

    Med det globale boom på ejendomsmarkedet bliver branding af bygninger afgørende for at forblive konkurrencedygtig og skille sig ud fra resten af markedet...

    Læs mere
    400,00 kr
  9. Freestyle: Illustrating urban fashion

    Grafiske tees har eksisteret i årtier og repræsenterer aspekter af vores liv, vi ikke er bange for at dele offentligt, fra sociale og politiske tilknytninger til kunstneriske og musikalske præferencer, livsstilsøvelser eller sans for humor...

    Læs mere
    300,00 kr
  10. Cafés & Coffeehouses

    Den tredje bølge af kaffe handler ikke kun om vigtigheden af den daglige koffeinforøgelse, men også om at mestre kaffebrug, som en håndværksmæssig praksis...

    Læs mere
    340,00 kr
  11. Donna Collezioni Milano - New York - Berlin SS 2018

    Collezioni Donna er et af modebranchens mest kendte, professionelle modemagasiner. Hvert magasin indeholder ca. 400 siders fotoreportage fra alle de store internationale shows i Milano, New York og Berlin...

    Læs mere
    440,00 kr
  12. next look CLOSE UP Mens SS 2019

    next look CLOSE UP Mens indeholder mere end 170 sider og består af seks forskellige trendhistorier som alle er illustreret via farveskalaer med Pantone referencer, farvekombinationer, inspirationstekst, metervaretendenser, de vigtigste tendenser fra catwalken, tilbehør samt masser af inspirerende skitser på bl.a jakker, frakker, strik, blazer og bukser...

    Læs mere
  13. Abstract Camouflage Textures 1

    Abstract Camouflage Textures 1 er en printbog på 127 sider med all-over prints og farvepaletter inkl. en DVD med bogens copyright free prints inkluderet...

    Læs mere
    1.400,00 kr
  14. Collezioni Donna Paris & London SS 2018

    Collezioni Donna er et af modebranchens mest kendte, professionelle modemagasiner med ca. 400 siders fotoreportage fra alle de store internationale shows i Milano, New York og Berlin. Magasinets billeder er opdelt efter designerne...

    Læs mere
    440,00 kr
  15. Collezioni Accessori - Vol. 90 SS 2018

    Collezioni Accessories er et tilbehørsmagasin fra et af modebranchens mest populære forlag. Magasinet har primært fokus på tasker, sko og bælter. I Collezioni Accessories får man alt tilbehør samlet i et magasin og dermed et godt overblik over sæsonen...

    Læs mere
    380,00 kr
  16. View Textile Magazine no. 120

    View Textile indeholder over 300 sider om fremtidens sæsoner. Sæsonen lige nu, catwalks til næste sæson, skitser, metervarebestsellers og farver fra de store messer...

    Læs mere
    440,00 kr
  17. Prints & More SS19

    Prints & More er en print-trendbog udelukkende med fokus på printdesigns. Trendbogen er ny på markedet og grundet dens kommercielle prints og fulde rapport/vector-filer har den i flere sæsoner været udsolgt. Prints & More indeholder ca. 400 printdesigns - både all-over-prints og placement-prints.

    Læs mere
    5.500,00 kr
  18. ColoRush AW 2019/20

    ColoRush er blandt de mest populære farvebøger på markedet. Bogen har opnået sin store popularitet på grund af dens klare og smukke farver samt de kommercielle og inspirerende farvekombinationer...

    Læs mere
    6.500,00 kr
  19. pej toolbox SS 2019

    pej toolbox er en skandinavisk trendbog målrettet både mode- og interiørbranchen. pej toolbox er dit redskab til at komme på forkant med de nyeste trends og farver. pej toolbox er desuden det ultimative værktøj til kollektions- og produktudvikling. Trendbogen byder på både inspiration, trends og farver til livsstilsbranchern og kan også bruges som et kommunikationsredskab for alle, som har behov for at videreformidle livsstilstendenser, farver, historier, materialer mv...

    Læs mere
  20. pej colour SS 2019

    pej gruppen har i mere end 35 år udgivet farvekortet pej colour. Farvekortet har en bred anvendelighed og er relevant for alle, som ønsker træfsikker inspiration til farveudvælgelse og farvekombinationer...

    Læs mere
  21. Stay with me

    'Stay with me' indeholder nogle af de mest strålende brandstrategier i de seneste år. Bogen giver eksempler på integrerering af mission og materielle udtryk til stor inspiration...

    Læs mere
    380,00 kr
  22. E-commerce branding

    Som internettet tager fart i næsten alle aspekter af vores liv, går forretningsmæssige aktiviteter gradvist online. Ligesom alle kommercielle rum i det virkelige liv skal e-handelsforretninger omhyggeligt overveje deres visuelle præsentation for at opnå succes...

    Læs mere
    400,00 kr
  23. Design in bloom

    'Design in Bloom' er den perfekte ressource for dem, der ønsker at låne en personlig, men alligevel sofistikeret touch til deres hjem og eventdesign. Bogen tilbyder et væld af smarte håndlavede projekter, herunder festdekorationer, centerpieces, blomsterkroner, bryllupstilbehør, og endda cocktail-garnishes...

    Læs mere
    260,00 kr
  24. A Street Art Anthology

    Hvad ligger bag tidevandsbølgen af gadekunst, der fejer gennem den kulturelle scene i dag? Hvad er dens kunstneriske træk dets koder og dets sprog? Hvordan har produktionen, som oprindeligt udelukkende var centreret i byrummet, invaderet gallerier, der medførte ægte popularitet for nogle kunstnere? 

    Læs mere
    200,00 kr
  25. Robust mode - skab mode der holder

    Manou Messmann er uddannet i psykologi og kommunikation med særligt fokus på modens betydning. Med bogen: ”Robust mode – skab mode, der holder” opfordrer hun både forbrugere, designere og butikker til at handle bæredygtigt...

    Læs mere
    100,00 kr
Vis som Liste Tabel

Varer 1-25 of 167

Side
per side
Sorter faldende