This site doesn’t support the browser you are using - internet explorer. Please use Chrome, Safari, Firefox or Edge browser.

TILBUD

pej foodbox 2022-2025

På lager
SKU
Foodbox 22-25
Specialpris 4.000,00 kr Normalpris 4.500,00 kr

pej foodbox med masser af ny inspiration til dig i berøring i fødevarebranchen.

Kun få tilbage! Tilbud gælder så længe lager haves - Den næste foodbox udkommer september 2021

Food trends - bæredygtighed - danskernes nye forbrug - kommunikaton/SoMe - Retailbranchen

Et godt arbejdsværktøj for mange virksomheder, som er i berøring med fødevareindustrien. Boxen er for dig, der har brug for en kraftig vitaminindsprøtning og hjælp til at vælge retning og tage de nødvendige valg til fremtidig produktudvikling og navigation. 

Du får inspiration til produktudvikling, fødevaretrends og forbrugeradfærd hele 3 år før sæsonen. Foodboxen er den ultimative værktøjskasse til alle i berøring med fødevarebranchen på den ene eller anden måde, og er målrettet alle fødevareproducenter, kommunikationsfolk, emballagevirksomheder, detailkæder, restauranter, hoteller samt andre kreative, alle med berøring med fødevareindustrien.

 

Indhold pej foodbox 2022-2025

 

FOOD TRENDS

Sammenholdskøkkenet

Med corona blev køkkenet pludselig et vigtigt tilflugtssted, hvor vi har transformeret bekymring til tryghed og hygge.

Den glemte gris og den kasserede kartoffel

Grisen spiser vi stadig, men den har ikke samme fremtrædende plads som tidligere, og kartoflen har fået hård konkurrence fra ris og pasta.

Morgendagens iværksættere udvikler i fællesskab

Det nordiske madlandskab udvikler sig hele tiden, både på restaurantsiden og blandt de mange iværksættere, som skal sikre et mere mangfoldigt og bæredygtigt produktudvalg.

Preparing for the next normal in food & drink

Even more conscious consumption, food system revolution and re-invented supply chains are some of the trends that are likely to persist post pandemic.

Covid-19 – the shock that our food eco system needs?

We cannot escape the fact that our planet is a finite resource to which we are inflicting damage. Perhaps Covid-19 can kick-start new ways of thinking?  

 

BÆREDYGTIGHED

Det bæredygtige fokus handler om mindre blær og mere business

Hvad betyder det for virksomheders måde at arbejde på, når begreber som bæredygtighed, klimaregnskab og FN’s 17 verdensmål er på dagsordenen?

Bæredygtige gentagelser

At fokusere på at bruge i stedet for at forbruge ting kan være en måde at invitere bæredygtige vaner ind i sit liv.

 

LIVSFASER

Fra vugge til krukke – livsfaser og forbrug

I stedet for at fokusere på køn og alder som segmenteringsværktøjer, kan virksomheder med fordel rette blikket mod de forskellige livsfaser, som forbrugerne gennemlever.

Milestones – livsfaser hos Mindshare

Segmenterings- og målgruppebeslutninger er en af de mest komplekse opgaver i en virksomhed. Kunsten er at finde et perspektiv, som er tæt koblet til forbrugernes købsbeslutninger og -motiver.

Vi flytter os gennem livet

Det er ikke så underligt, at ord som forandringsparat, mobilitet og fleksibilitet er blevet buzzwords. For det er ord, der beskriver danskernes mentalitet og adfærd i disse år.

 

KOMMUNIKATION

Giv din kommunikation et kram

Vi skal løfte kommunikationen op over de daglige tweets og pressemeddelelser via KRAM-modellen. KRAM er et akronym for kontekst, ressourcer, agilitet og mål.

Selvstændige brands dropper deres Facebook-sider

Bliv klogere på Social Media-trenden, som Danmarks iværksættermiljø allerede har opdaget.

 

RETAIL

Kan dagligvarebranchen slå mærkevarerne ihjel?

Et nyt studie fra Aarhus Universitet viser, at private label-produkter har svært ved at erstatte mærkevarer, da stærke brands driver mere salg.

Global retail innovation in the Covid landscape

In spite of the lockdown in 2020, we are already seeing innovative examples of ‘new retail’. Take a look at six of the best ‘phygital’ stores, recently opened around the world. 

 

Du får også

Digital udgave

Elektroniske versioner af slides, film, musik mv. fra pej gruppens store fødevarekonference 2020.

Specialrapporter

Specialindkøbte trendrapporter fra internationale autoriteter som f.eks. LSN Global, PSFK, Mintel mv.

Bogen Delicious Places

Den specialudvalgte bog “Delicious Places” er årets ”must read book”, som alle i fødevarebranchen kan finde inspiration i.

 

pej foodbox 2022-2025 koster i år kun kr 4.000,- 

pej gruppens foodbox er verdens eneste trendmateriale med fokus på fremtidige fødevaretendenser. Foodboxen indeholder materialer, der er lige til at bruge i det daglige arbejde. Et praktisk og kommercielt inspirations- og kommunikationsværktøj samt en værktøjskasse til produktudvikling og intern diskussion til alle professionelle i berøring med fødevarebranchen.