pej foodbox 2024-2027
pej foodbox 2024 - 2027
Masser af ny viden og inspiration til alle virksomheder i berøring med fødevarebranchen.
Et vigtigt arbejdsværktøj for mange virksomheder, i berøring med fødevareindustrien på den ene eller anden måde. Boxen er for dig, der søger ny viden om forbrugerne efter krisen, samfund, fremtidig produktudvikling og navigation.
pej foodbox er målrettet fødevareproducenter, medie og marketingsfolk, emballagevirksomheder, detailkæder, restauranter, hoteller samt andre kreative med berøring med fødevareindustrien.
Du får inspiration til produktudvikling, fødevaretrends og forbrugeradfærd hele 3 år før sæsonen.
Det får du i pej foodbox 2024-2027
- Foodmagasin “Food Mag 8”,
Det nye magasin med titlen “Food Mag 8”, der beskriver konkrete og kommercielle fødevaretrends på kort og langt sigt, samt en række artikler om super aktuelle emner. Magasinet er kun trykt i begrænset oplag og følger kun med i købet af pej foodbox.
-
Den specialudvalgte bog ’EAT & GO 2’.
Hvert år vælger pej gruppen en såkaldt ‘must read book’ som alle i branchen kan finde inspiration i. Dette års specialudvalgte bog hedder “Eat & Go 2’, og den er fyldt med innovative og succesfulde grafiske design-ideer og brandidentitetsprojekter for caféer, restauranter, barer, dessertbutikker og bagerier. I nutidens informationsmættede verden skal fødevareaktører ikke kun tilbyde produkter af høj kvalitet, men også stærke koncepter, en unik visuel identitet og grafisk design, der skiller sig ud.
I Foodboxen finder du en række indsigtsrige artikler, der giver dig indblik i trends inden for retail, digitalisering og bæredygtighed. Tag et smugkig her:
- Top 5 unmissable global stores - Despite the pandemic it is clear that not only has retail survived, it continues to innovate. Take a look at five inspiring and creative global stores.
- Nye vaner – ny kunderejse - Ikke siden iPhonens lancering har vi set et så dramatisk skift i adfærden som under coronakrisen. Vi taler reelt om fem til ti års udvikling af købsadfærden på bare 24 måneder.
- 5 tips til den ekstraordinære shoppingoplevelse - Læs med, når vi dykker ned i kundernes forventninger og giver dig brugbare tips til, hvordan du kan møde dem med shoppingoplevelser ud over det det sædvanlige.
- Bilka skaber synergi mellem offline og online - Mette Lauritzen, Head of Omni channel hos Bilka, fortæller om arbejdet med at integrere offline og online og kommer med tre gode råd til andre, der skal i gang med samme rejse.
- Dagen du forstod NTFs - NFTs er et af de emner, hvor folk kigger mærkeligt på en, så snart man åbner munden. Men i øjeblikket er der en eksplosion af kreativitet og kommercialisering inden for området.
- Metaverse – fremtidens nye virtuelle verden? - Forestil dig en hverdag, hvor du færdes lige så meget I virtuelle rum som i den virkelige verden. Lyder det skørt, og som noget der ligger mange år ud i fremtiden? Så tager du fejl.
- 5 game-changing metaverse retail concepts - The metaverse is not a thing of the future – it is already moving retail beyond the physical restraints of reality. Take a look at five must-see metaverse concepts that are redefining retail.
- Anti-trend er det bæredygtige valg - Der er en længsel efter fællesskabs- og deleoplevelser og et behov for bæredygtigt design, der kan udgøre en antitese til forbrugerismens køb-og-smid-væk-mentalitet.
- Det er svært at lære, hvis man allerede ved – om indre udviklingsmål - Vi skal tage verdensmålene mere alvorligt, men vi skal samtidig vende blikket mod nogle indre mål, som vi i lige så høj grad bør tage alvorligt.
pej gruppens foodbox indeholder viden om nye foodtrends, der er lige til at implementere og bruge i det daglige arbejde.
Et praktisk og kommercielt inspirations- og kommunikationsværktøj til produktudvikling og intern diskussion til alle professionelle i berøring med fødevarebranchen.