This site doesn’t support the browser you are using - internet explorer. Please use Chrome, Safari, Firefox or Edge browser.

Nyhed

pej foodbox 2024-2027

På lager
SKU
1216
4.500,00 kr.

pej foodbox 2024 - 2027

Den nye foodbox er udkommet!

 

Masser af ny viden og inspiration til alle virksomheder i berøring med fødevarebranchen.

Et vigtigt arbejdsværktøj for mange virksomheder, i berøring med fødevareindustrien på den ene eller anden måde. Boxen er for dig, der søger ny viden om forbrugerne efter krisen, samfund, fremtidig produktudvikling og navigation.

 

pej foodbox er målrettet fødevareproducenter, medie og marketingsfolk, emballagevirksomheder, detailkæder, restauranter, hoteller samt andre kreative med berøring med fødevareindustrien.

Du får inspiration til produktudvikling, fødevaretrends og forbrugeradfærd hele 3 år før sæsonen.

 

 

Det får du i den nye foodbox 2024-2027

  • Foodmagasin “Food Mag 8”,

    Det nye magasin med titlen “Food Mag 8”, der beskriver konkrete og kommercielle fødevaretrends på kort og langt sigt, samt en række artikler om super aktuelle emner. Magasinet er kun trykt i begrænset oplag og følger kun med i købet af pej foodbox.

  • Elektroniske versioner af præsentationer, film, musik mv. fra pej gruppens fødevarekonference der bliver afholdt i september 2022.
  • Specialindkøbte ”for your eyes only”-trendrapporter fra store internationale autoriteter
  • Den specialudvalgte bog ’EAT & GO 2’.

    Hvert år vælger pej gruppen en såkaldt ‘must read book’ som alle i branchen kan finde inspiration i. Dette års specialudvalgte bog hedder “Eat & Go 2’, og den er fyldt med innovative og succesfulde grafiske design-ideer og brandidentitetsprojekter for caféer, restauranter, barer, dessertbutikker og bagerier. I nutidens informationsmættede verden skal fødevareaktører ikke kun tilbyde produkter af høj kvalitet, men også stærke koncepter, en unik visuel identitet og grafisk design, der skiller sig ud.

Artikler om bland andet:

  • To eat sustainable – sundt for mig og sundt for kloden. En post-corona reaktion har boostet helsificeringen af vores fødevarer. Det betyder et større fokus på, at vores mad ikke kun skal være bæredygtigt for kloden, men også for vores kroppe. Trenden fokuserer særligt på en gentænkning af det kødcentrale måltid, hvor man i stedet får proteiner fra alternative kilder.  

  • Convenience - I en travl hverdag foretrækker særligt børnefamilier at aftensmaden, snacken, desserten eller indkøbet er så nemt og hurtigt som muligt. Det betyder, at stadig flere tyr til onlineindkøb, måltidskasser og udbringningstjenester.

  • Hungry Heart - I dag står vi på mange måder mere fordomsfrie og nysgerrige på mad end nogensinde før. Vi oplevede friheden til at nyde, rejse ud og spise med andre blive taget fra os. Og det reagerer vi på nu. Det har efterladt os med en længsel efter det vilde og ekstravagante - mad ud over det sædvanlige.

  • Den ekstraordinære shoppingoplevelse, Samspillet mellem dine fysiske og digitale kanaler – også kaldet omni channel – er en af vejene til at møde kundernes forventninger. Lyt til kundernes forventninger og tilpas forretningen – det er den bedste måde at forblive relevant for dine kunder.

Og meget meget mere......

 

pej gruppens foodbox indeholder viden om nye foodtrends, der er lige til at implementere og bruge i det daglige arbejde.

Et praktisk og kommercielt inspirations- og kommunikationsværktøj til produktudvikling og intern diskussion til alle professionelle i berøring med fødevarebranchen.