This site doesn’t support the browser you are using - internet explorer. Please use Chrome, Safari, Firefox or Edge browser.

Nyhed

pej foodbox 2025-2028

På lager
SKU
1216-a
4.500,00 kr.

pej foodbox 2025 - 2028

Masser af ny viden og inspiration til alle virksomheder i berøring med fødevarebranchen.

Et vigtigt arbejdsværktøj for mange virksomheder, i berøring med fødevareindustrien på den ene eller anden måde. Boxen er for dig, der søger ny viden om forbrugerne efter krisen, samfund, fremtidig produktudvikling og navigation.

pej foodbox er målrettet fødevareproducenter, medie og marketingsfolk, emballagevirksomheder, detailkæder, restauranter, hoteller samt andre kreative med berøring med fødevareindustrien.

Du får inspiration til produktudvikling, fødevaretrends og forbrugeradfærd hele 3 år før sæsonen.

 

Disse emner kan du lære mere om med den nye foodbox 2025-2028:

 

Foodtrends

  • Når bæredygtighed handler om både mad og mennesker

En ny generation af kokke kommer med nye ønsker og drømme for, hvordan man skaber spisesteder, der sætter både råvarer og menneskelig bæredygtighed i front.

  • Gigatrends viser os fremtiden

Fremtiden opstår som summen af mange forskellige drivkræfter. Få et indblik i en række gigatrends, som sætter rammen for de kommende årtier.

 

Abonnementsløsninger

  • Do’s & don’ts i abonnementsforretninger

Hvad skal man især være opmærksom på at gøre – og ikke gøre – hvis man ønsker at skabe en succesfuld abonnementsforretning?

  • Når abonnementsmodellen lykkes, imødekommes forbrugeren

Få et overblik over fem fremtrædende forbrugertrends og nogle af de vigtigste metrikker, som du bør kende til for at få succes med dit abonnementskoncept.

 

Forbrugeradfærd

  • Ville du lige købe en liter mælk og kom hjem med en fyldt bærepose i stedet?

Neuromarketing kombinerer indsigter fra hjerneforskning og psykologi for at forstå, måle og påvirke forbrugeres adfærd.

  • 7 erkendelser, som øger effekten af den kundeoplevelse, du leverer

Vigtigheden af at fokusere på butikkens kundeoplevelse er ikke ny, men det kræver en fornyet tilgang for at forstå kundernes faktiske virkelighed.

 

Emballage & branding

  • Fremtidens emballagedesign

Fokus på tryghed, følelser, livsstil og bæredygtighed Nutidens og fremtidens forbrugere vil ikke nøjes. De vil have brands, der er modige og tro-værdige. Og brands, der hjælper dem til at tage de ansvarlige valg.

  • The pendulum swings back to brand

After years of dominating the mix, marketers reconsider performance marketing. Today, a strong brand supersedes a performance approach.

 

Det nye magasin med titlen “Food Mag 9”, der beskriver konkrete og kommercielle fødevaretrends på kort og langt sigt, samt en række artikler om super aktuelle emner. 

Online login på www.pejtrend.com med masser af indhold af både præsentationer, film, musik mv. fra pej gruppens fødevarekonference der blev afholdt i september 2023.

Specialindkøbte ”for your eyes only”-trendrapporter fra store internationale autoriteter

Hvert år vælger pej gruppen en såkaldt ‘must read book’ som alle i branchen kan finde inspiration i. Mere info kommer om den specialudvalgte bog. 

 

Hvem køber pej foodbox?

pej foodbox er målrettet fødevareproducenter, medie-, marketing og kommunikationsfolk, emballagevirksomheder, detailkæder, abonnementsløsninger, restauranter, hoteller samt andre kreative med berøring med fødevare og drikkevarer.

Et praktisk og kommercielt inspirations- og kommunikationsværktøj til produktudvikling og intern diskussion.