Promostyl Colors AW 25/26
Denne farvetrendbog Promostyl Colors AW 25/26 er universel og tilpasset alle afdelinger i en virksomhed lige fra kommunikation, industri til mode og design osv.
I trenbogen analyseres de mest væsentlige Megatrends. Her tages der ligesom i Promostyls andre trendbøger udgangspunkt i forbrugerprofilerne i henhold til klassificeringen af filosoffen Carl Yung.
Den nye trendbog om farver fra Promostyl præsenterer en nuværende kamp mod tiden. Det er blevet tid til at trække vejret, tage sig tid og handle bevidst, hurtigt, men uden at påføre os selv stress. Det er tid til at konfrontere den løbske maskine og forestille os en ny, mindre kaotisk og mere rolig sti i harmoni med den. Hvad nu hvis nøglen til en ny planetarisk, økologisk og menneskelig balance lå i ordet "TEMPO"?
En kombination af fuksia glasurer og cremede jordfarver argumenterer for harmoniseringen af teknologiske fremskridt og økologiske nødsituationer. De to verdener, den virkelige og den virtuelle, lytter og svarer på hinanden i hvert deres tempo for at støtte hinanden i stedet for at modsige hinanden.
En potpourri af naturlige nuancer minder os om, at levende væsener er ophavet til al menneskelig skabelse, og at produktion ikke kan ske uden inspiration fra den levende verden og dens ressourcer. Ved bedre at afstemme produktionsperioder med den levende verden tager vi et stort skridt mod at bevare planeten.
Farver vækker associationer med stadig tættere og voldsommere klimatiske pauser. Ved at integrere dem i vores livsstil bekræfter vi vores evne til at tilpasse os naturen, dyrke den og dykke ind i os selv for at afsløre dens begravede ekkoer og tempoet af en ny energi.
Mineral- og organisk rækkevidde blander sig mere og mere ind i miljøet midt i alle initiativer og innovationer. Ved at favorisere håndværksmæssige teknikker gør mennesket landskabet til kilde og mål, udgangspunkt og destination. Ved at frigøre sig fra maskinel logik og sænke tempoet producerer og lever vi med fuld forståelse og respekt for vores økosystem.
For hver af vores 4 sektorer designes der prognoser i 4 retninger:
- Mode
- Tekstilskabelse
- Stoffer
- Design.
Mede Promostyls trendbøger garanterer vi dig at være på forkant med trends og modernitet.