This site doesn’t support the browser you are using - internet explorer. Please use Chrome, Safari, Firefox or Edge browser.

More Information

More Information
New productJa

Promostyl Kids SS 25

På lager
SKU
1512-30
14.500,00 kr.

Promostyl kids SS 25

Promostyl Kids SS 2025 er en spændende og innovativ kollektion, der har fingeren på pulsen af de kommende forbrugertrends inden for børnetøj. Denne sæson bringer Promostyl os fire unikke forbrugerarketyper, der er inspireret af den dygtige filosof Carl Jung, og disse arketyper udgør grundlaget for hele kollektionen.

I denne banebrydende udgave af Promostyl Kids er der fokus på at kombinere de fire forbrugerprofiler i fire overordnede temaer, hvilket skaber et væld af kreative muligheder for designere og brands inden for børnemode.

Med hensyn til farver tilbyder kollektionen ikke mindre end 40 forskellige farver, der er opdelt i temaer, hvilket gør det let for designere at vælge og tilpasse farverne til deres specifikke målgruppe.

Den anden del af Promostyl Kids SS 2025-fremstillingen giver dybdegående indsigt i de fire temaer og præsenterer to akser for hver, hvilket giver mulighed for at skabe moderne og tiltalende prognoser. Disse akser er inddelt i tre aldersgrupper: 0-2, 2-8 og 8-14 år, hvilket giver en omfattende tilgang til børnemode.

Derudover indeholder kollektionen tekniske tegninger, der er nemme at bruge i Illustrator-format, og silhuetter til både piger og drenge i aldersgruppen 0-2 år. Der er også en omfattende liste over anbefalede stoffer og prints fra Promostyls eksperter, hvilket gør det lettere for designere at finde de rigtige materialer til deres kreationer.

I det store hele er Promostyl Kids SS 2025 en uundværlig ressource for alle inden for børnemode, der ønsker at holde sig opdateret med de seneste trends og skabe unikke og tiltalende kollektioner. Kollektionen tilbyder et væld af kreative spor og farver, der kan tilpasses enhver målgruppe, og den indeholder også praktiske værktøjer og ressourcer for at hjælpe med at bringe designideer til liv.

Promostyl Kids udgives i to sæsoner om året. Spring/summer først i Juli og autumn/winter midt i Januar. 

 

Resumé:

Megatrends sektion:

  • Metode - s. 3 til 5
  • Forbrugerprofiler - s. 6 til 7
  • Temaer - s. 8 til 9
  • Generelt farveområde - s. 10 til 11

Stilarter og produktudviklingsdel:

  • Teknologi Tema - s. 12 til 29
  • Modekultur Tema - s. 30 til 47
  • Luksus Tema - s. 48 til 65
  • Natu tema - s. 66 til 83