Default Category
- TØJ - Fashion & Business Trends
Bring dig selv i front med et abonnement på TØJ + gratis adgang til Kick Off
TØJ – Fashion & Business Trends er et bredt favnende branchemedie – bestående af et trykt branchemagasin og et online nyhedssite – henvendt alle aktører i og omkring den danske modebranche. TØJ – Fashion & Business Trends holder dig opdateret på den danske modebranche...
Læs mere - Win Out – The Best of Sports Graphic Design and Branding
Der er fuld smæk på sport, grafisk design og branding i denne flotte bog fra Gingko Press. Visuelle virkemidler er særdeles vigtige inden for sportsbranding – den rette branding er nøglen til at etablere en identitet, der kan skabe positiv indflydelse og samle en hengiven fanskare.
Læs merekr. 375,00 kr. 375,00 - Retail Mega Mag
Retail Business
Retail Mega Mag kombinerer det bedste fra en bog og det bedste fra et magasin i ét format. I dennne udgivelse fra pej gruppen får du toprelevant viden om retailbranchen og alt der rører sig omkring den...
Læs mereSpecialpris kr. 100,00 kr. 100,00 Normalpris kr. 500,00 - Retail Mega Mag 2. udgave
Retail Mega Mag 2 - Uundværelig viden!
Masser af viden om forbrugeradfærd, detailhandel og nethandel samt omnichannel. Det bedste fra en bog og det bedste fra et magasin er kombineret i et inspirerende og visuelt stærkt format – masser af interviews med relevante cases....
Læs mereSpecialpris kr. 200,00 kr. 200,00 Normalpris kr. 500,00 - pej foodbox 2025-2028
Din guide til fremtiden - Et vigtigt arbejdsværktøj for dig i berøring med fødevareindustrien. Trendmateriale har fokus på fødevaretrender, emballage og produktudvikling. Det tilbyder indsigt i kommende fødevaretrends og andre superaktuelle emner....
Læs mereSpecialpris kr. 3.500,00 kr. 3.500,00 Normalpris kr. 4.500,00 - Responsible Retail 2024 - New Retail Report by Matthew Brown
Ansvarlig Detailhandel – Ny trendrapport fra retaileksperten Matthew Brown
258-sider opdelt i kategorierne Food og Non-Food
Rapporten indeholder masser af globale casestudier med etiske, bæredygtige og emballagefrie initiativer fra dagligvareforhandlere i fødevarebranchen. Rapporten indeholder også retaileksempler med non-food-forhandlere - fra mode til sport og stormagasiner...
Læs merekr. 22.000,00 kr. 22.000,00 - Retail Mega Mag 3. udgave
Retail Mega Mag 3
En spritny 2024-udgivelse med fokus på forbrugeradfærd, detailhandel og nethandel er netop udkommet!
Læs merekr. 500,00 kr. 500,00 - NCS Exterior 84 Fandeck
Exterior farveguiden er udviklet af NCS' farveeksperter med hensyn til farveudseende i forskellige udendørs lysforhold, kombineret med omfattende markedsundersøgelser. De mest populære og bedst egnede farver til eksteriørmiljøer, inspireret af moderne nordisk arkitektur....
Læs merekr. 370,00 kr. 370,00 - NCS Interior 84 Fandeck
Interior farveguiden er udviklet af NCS' farveeksperter med hensyn til farveudseende i forskellige indendørs lysforhold, kombineret med omfattende markedsundersøgelser. De mest populære og bedst egnede farver til interiørmiljøer, inspireret af moderne nordisk arkitektur....
Læs merekr. 370,00 kr. 370,00 - pej foodbox 2026-2029
Din guide til fremtiden - Et vigtigt arbejdsværktøj for dig i berøring med fødevareindustrien. Trendmateriale har fokus på fødevaretrender, emballage og produktudvikling. Det tilbyder indsigt i kommende fødevaretrends og andre superaktuelle emner....
Læs merekr. 4.500,00 kr. 4.500,00 - TID & tendenser - Abonnement
Et årsabonnement giver gratis adgang til Kick Off-seminaret
TID & tendenser er det eneste tidsskrift i Skandinavien, der afkoder og sætter ord på tidsånd, samfund, forbrug, livsstil og trends – og kommer med konkrete bud på, hvilke konsekvenser det har for såvel forbrugere som virksomheder...
Læs merekr. 3.100,00 kr. 3.100,00 - Samaritaine - Paris point-neuf
Historien om Samaritaine illustreret med slående fotografier sammenstiller Samaritaine Paris Pont-Neuf fransk håndværksmæssig savoir faire og mode med elementer af parisisk historie og anekdoter fra butikkens grundlæggere...
Læs merekr. 880,00 kr. 880,00