This site doesn’t support the browser you are using - internet explorer. Please use Chrome, Safari, Firefox or Edge browser.

More Information

More Information
New productJa
Nyhed

Retail Mega Mag

På lager
SKU
1567
500,00 kr.

Retail Mega Mag - pej gruppens nyeste udgivelse med toprelevant viden om retailbranchen og alt der rører sig omkring den. Der er fuld fokus på forbrugeradfærd, detailhandel, nethandel samt omnichannel.  

 

Dette får du: 

  • Den nyeste indsigt om tidsånd, trends og forbrugeradfærd 
  • 10 interviews med inspirerende cases fra stærke fagfolk 
  • 18 fokuserede artikler 

Fokusområder i Retail Mega Mag:  

  • Lær om de 4 trin vi går igennem når forandringer rammer os med kaosmodellen 
  • Få flere begejstrede og loyale kunder med wauw oplevelser  
  • Skab succes med omnichannel og læs hvordan 3 store spillere er nået dertil hvor de er i dag 
  • Brands og butikker dedikerer flere og flere ressourcer til loyalitetsprogrammer, men skal der mere til end vouchers, pointsystemer og gratis kaffe? 
  • Butikkernes fem årlige fødselsdage holder ikke i længden. Forbrugerne har gennemskuet det, og derfor er tillid og transparens afgørende din virksomheds fremtidige succes 

 

For kunderne er det ikke længere interessant i sig selv at gå ind i en butik, men ”shopping” vil stadig være interessant.  

Det gælder altså om at skabe gode oplevelser: Vi vil mødes af engagerede medarbejdere, vi vil have noget unikt og personaliseret, og så vil vi gerne overraskes. Det gælder om at skabe en oplevelse, som er gentagelsesværdig – altså, at kunderne har lyst til at komme igen og igen. 

 

Er det en bog eller et magasin?  

Det er begge dele. Retail Mega Mag kombinerer det bedste fra en bog og det bedste fra et magasin i et splinternyt format. 

 

Hvem er Retail Mega Mag for? 

Retailbogen er den ultimative kombination, som tiltaler mange forskellige læsere – eksperter, fagfolk, praktikere, små og store aktører, lærere og studerende. 

 

Hvem har leveret indholdet?

Viden om tidsånd, trends og forbrugeradfærd er kernen i pej gruppens virke – og derfor er den første del af Retail Mega Mag skrevet af pej gruppens ejer og trendforskeren Louise Byg Kongsholm, der også var medforfatter til tidligere udgivelser om fremtidens detailhandel, nemlig bøgerne ‘Cross channel – fuld integration eller pengene tilbage’ i 2014, ‘Cross channel 2’ i 2016 samt bestsellerbogen ‘Total Retail’ i 2018.

Der er så mange stærke personligheder med dyrebare erfaringer, at det vil være synd ikke at samle det ind. Derfor har vi også inviteret en række retaileksperter til at bidrage med artikler til bogen – lige fra hvordan man skaber god kundeservice, over hvordan verdens bedste fysiske butikker ser ud, til hvordan man skaber gnidningsfri integration mellem online og offline.

 

OBS! Er du ikke fast kunde hos pej gruppen, skal bogen betales med kreditkort!

Bogen fremsendes først når betaling er modtaget.

Er du studerende? Find studiepris på bogen her