This site doesn’t support the browser you are using - internet explorer. Please use Chrome, Safari, Firefox or Edge browser.

More Information

More Information
New productJa
Nyhed

Retail Mega Mag

På lager
SKU
1567
500,00 kr.

Nyhed!

Vi præsenterer pej gruppens nyeste tiltag: Retail Mega Mag.

Her får du nyeste viden og retailbranchen og alt der rører sig omkring den.

OBS! Er du ikke fast kunde hos pej gruppen, skal bogen betales med kreditkort!

Bogen fremsendes først når betaling er modtaget.

 

I Retail Mega Mag er der fuld fokus på forbrugeradfærd, detailhandel og nethandel samt omnichannel.

Vi har kombineret det bedste fra en bog og det bedste fra et magasin i et helt nyt format – og masser af interviews med inspirerende cases fra stærke fagfolk.

 

Få viden og indsigter om forbrugeradfærd, detailhandel, nethandel og omnichannel i den første del, der minder om en bog. I anden del, minder bogen om et magasin, hvor du kan læse top relevante artikler for detailbranchen. Og så kan du få masser af viden fra nogle af de stærkeste fagfolk, hvor du kan læse mere i de interviews med relevante cases, der kæmper for at omstille sig til den nye virkelighed.

Er du studerende? Find studiepris på bogen her

 

Hvem kan er Retail Mega Mag for?

Retailbogen er den ultimative kombination, som tiltaler mange forskellige læsere – eksperter, fagfolk, praktikere, små og store aktører, lærere og studerende.

 

Hvem har leveret indholdet?

Viden om tidsånd, trends og forbrugeradfærd er kernen i pej gruppens virke – og derfor er den første del af Retail Mega Mag skrevet af pej gruppens ejer og trendforskeren Louise Byg Kongsholm, der også var medforfatter til tidligere udgivelser om fremtidens detailhandel, nemlig bøgerne ‘Cross channel – fuld integration eller pengene tilbage’ i 2014, ‘Cross channel 2’ i 2016 samt bestsellerbogen ‘Total Retail’ i 2018.

Der er så mange stærke personligheder med dyrebare erfaringer, at det vil være synd ikke at samle det ind. Derfor har vi også inviteret en række retaileksperter til at bidrage med artikler til bogen – lige fra hvordan man skaber god kundeservice, over hvordan verdens bedste fysiske butikker ser ud, til hvordan man skaber gnidningsfri integration mellem online og offline.