This site doesn’t support the browser you are using - internet explorer. Please use Chrome, Safari, Firefox or Edge browser.

More Information

More Information
New productJa
Nyhed

Retail Mega Mag 2. Udgave

På lager
SKU
1567-2
500,00 kr.

Retail Mega Mag 2. Udgave - Udkommer i uge 17 op til årets New Retail Day 2023 konference.

pej gruppens nyeste udgivelse med toprelevant viden om retailbranchen og alt der rører sig omkring den. Der er fuld fokus på forbrugeradfærd, detailhandel, nethandel samt omnichannel.  

Dette får du: 

  • Den nyeste indsigt om tidsånd, trends og forbrugeradfærd 
  • Interviews med inspirerende cases fra stærke fagfolk 
  • En række fokuserede artikler 

 

Mere information kommer snart!

 

Er det en bog eller et magasin?  

Det er begge dele. Retail Mega Mag kombinerer det bedste fra en bog og det bedste fra et magasin i et splinternyt format. 

 

Hvem er Retail Mega Mag for? 

Retailbogen er den ultimative kombination, som tiltaler mange forskellige læsere – eksperter, fagfolk, praktikere, små og store aktører, lærere og studerende. 

 

Hvem har leveret indholdet?

Viden om tidsånd, trends og forbrugeradfærd er kernen i pej gruppens virke – og derfor er den første del af Retail Mega Mag skrevet af pej gruppens ejer og trendforskeren Louise Byg Kongsholm, der også var medforfatter til tidligere udgivelser om fremtidens detailhandel, nemlig bøgerne ‘Cross channel – fuld integration eller pengene tilbage’ i 2014, ‘Cross channel 2’ i 2016 samt bestsellerbogen ‘Total Retail’ i 2018 og ”Retail Mega Mag - 1.udgave” i 2022.

Der er så mange stærke personligheder med dyrebare erfaringer, at det vil være synd ikke at samle det ind. Derfor har vi også inviteret en række retaileksperter til at bidrage med artikler til bogen.

 

OBS! Er du ikke fast kunde hos pej gruppen, skal bogen betales med kreditkort!

Bogen fremsendes først når betaling er modtaget.