This site doesn’t support the browser you are using - internet explorer. Please use Chrome, Safari, Firefox or Edge browser.

More Information

More Information
New productJa
TILBUD

Retail Mega Mag 2

På lager
SKU
1567
Specialpris 400,00 kr. Normalpris 500,00 kr.

Retail Mega Mag 2 - Her får du masser af viden om hvad der rører sig indenfor alt handel

Fokus på forbrugeradfærd, detailhandel og nethandel samt omnichannel.

 

OBS! Bogen bedes betalt med kreditkort! Bogen fremsendes først når betaling er modtaget.

 

Fremtidens butik og de største retailtrends

Detailhandel er på mange måder blevet en hård og krævende disciplin. Forbrugerne er nådesløse i deres valg og evaluering af en butik, og de deler gerne ud af deres erfaringer og holdninger på nettet. Nogle er hurtigt nået til den konklusion, at nettets vækst de seneste år er lig med den fysiske butiks død på sigt. Men det er en fejlagtig konklusion – butikken skal blot spille en anden rolle i fremtiden. 

 

Hvem er Retail Mega Mag for? 

Indholdet af Retail Mega Mag 2 tiltaler mange forskellige læsere – eksperter, fagfolk, praktikere, små og store aktører, lærere og studerende.

 

Hvem har leveret indholdet?

Viden om tidsånd, trends og forbrugeradfærd er kernen i pej gruppens virke – og derfor er den første del af Retail Mega Mag skrevet af pej gruppens ejer og trendforskeren Louise Byg Kongsholm, der også var medforfatter til tidligere udgivelser om fremtidens detailhandel, nemlig bøgerne ‘Cross channel – fuld integration eller pengene tilbage’ i 2014, ‘Cross channel 2’ i 2016 samt bestsellerbogen ‘Total Retail’ i 2018 og ”Retail Mega Mag - 1.udgave” i 2022.

Bag artiklerne står en række stærke eksperter, som deler deres erfaringer om alt – lige fra hvordan man skaber god kundeservice, over hvordan verdens bedste fysiske butikker ser ud, til hvordan man skaber gnidningsfri integration mellem online og offline.

"Nu har jeg haft fornøjelsen af at studere Retail Mega Mag, og jeg kan da i den grad anbefale dig at læse med: Det er en imponerende samling inspiration, som bringer masser af nye tanker på bordet, masser af grundigt foranket viden, omsat til gørbare handlinger og MASSER af spændende eftertanke til at videreudvikle de forretninger, der allerede har godt fat i både kunder og udvikling! JEG føler mig i hvert fald både oplyst og underholdt - og er, som en sidegevinst, stolt over at få lov til at være i så godt skribentselskab i denne fine, lækre og inspirerende publikation! Sæt igang, hvis du ikke allerede HAR erhvervet dig et eksemplar..."

- Henrik Meng, CEO Meng & Company

 

Webshop eller fysisk butik?

Bliv inspireret af nye erfaringer og konkrete løsninger inden for både detailhandel, effektiv e-handel, digital aktivering og helt nye butiksoplevelser.