Retail Mega Mag 3. udgave
Retail Mega Mag 3
En helt ny 2024-udgivelse på 252 sider med viden om forbrugeradfærd, detailhandel og nethandel samt omnichannel. Udgivelsen indeholder mere end 25 artikler skrevet af eksperter inden for området samt otte relevante cases.
Uanset om det drejer sig om at navigere i en eller flere salgskanaler, udvide og ekspandere, optimere og konsolidere, forbedre kundeoplevelsen eller at øge automatiseringen og digitaliseringen, så vil Retail Mega Mag 3 give dig værdifuld viden og inspiration.
Indholdet spænder fra dybdegående analyser af markedet og forbrugerne, trends og adfærd, detailhandlen, nethandlen og tværgående kanalstrategier i den første sektion, som har bogens karakter. I den efterfølgende del, der er som et magasin, finder du en strøm af inspirerende artikler, der hver især udforsker et specifikt emneområde. Tredje del består af en Q&A med aktører, der søger at navigere i den omskiftelige virkelighed og deler ud af deres erfaringer.
Du finder blandt andet cases med Helsam, Lagkagehuset, Kop & Kande, Rains og Matas.
OBS! Bogen bedes blive betalt med kreditkort!
Bogen fremsendes først når betaling er modtaget.