This site doesn’t support the browser you are using - internet explorer. Please use Chrome, Safari, Firefox or Edge browser.

Total Ret@il

På lager
SKU
1568
395,00 kr

Kåret til en af Danmarks bedste erhvervsbøger af Jyllandsposten og modtaget 5 stjerner. Total Ret@il er en must read bog, hvis BR-casen fik dig til at spekulere over fremtidens detailhandel.

Detailhandelslandskabet har ændret sig betydeligt i løbet af de seneste 10 år. Den teknologiske udvikling har ført til signifikante ændringer i forbrugernes adfærd og den måde, hvorpå research og shopping finder sted har forandret sig for altid. Dette forandringstempo vil fortsætte og sandsynligvis accelerere i de kommende år når de store generationer af forbundne og digitalt indfødte bliver forbrugere. De interagerer, engagerer og handler anderledes end nogen anden generation før dem. Det er på tide at blive klædt på til fremtiden og forstå deres ønsker og behov samt hvilke konsekvenser dette har for forretningsmodel, salgskanaler og kommunikation.  

Er du studerende? - Køb bogen til studiepris her

Bogen Total retail giver dig den nødvendige indsigt i det nye detailhandelslandskab, den forandrede forbrugeradfærd, konsekvenserne for de forskellige salgskanaler og den svære integration af offline og online samt en række lærerige cases suppleret med udtalelser og erfaringer fra 25+ dybt relevante eksperter og fagfolk.

Læs mere på www.totalretail.dk

I bogen får du forfatternes bud på, hvorfor begrebet ’Total Ret@il’ er vejen frem!

Martin Frederiksen, digital haj og e-commerce specialist, og Louise Byg Kongsholm, trendforsker og ejer af pej gruppen, har udgivet denne nye bog.

I bogen sættes der ord på den ændrede forbrugeradfærd, konsekvenserne for fysisk detailhandel og nethandel samt alle mulige og umulige krydsninger mellem de to typer salgskanaler.

For rabat ved køb af flere end 10 bøger kontakt da info@pejgruppen.dk

Vis hele beskrivelsen