This site doesn’t support the browser you are using - internet explorer. Please use Chrome, Safari, Firefox or Edge browser.

TILBUD
På lager
SKU
1568
Specialpris 100,00 kr. Normalpris 395,00 kr.

Søger du viden inden for branding, detailhandel, e-handel og markedsføring?

Stadig en god grundbog til alt handel, og måske nu mere relevant end nogensinde!

Bestsellerbogen Total [email protected] har modtaget 5 stjerner i Jyllandsposten og blev kåret som en af de bedste erhvervsbøger i 2018, og nu fast på samtlige pensumlister, specielt på handelsskoler.

Bogen Total retail giver dig den nødvendige indsigt i det nye detailhandelslandskab, den forandrede forbrugeradfærd, konsekvenserne for de forskellige salgskanaler og den svære integration af offline og online samt en række lærerige cases suppleret med udtalelser og erfaringer fra eksperter og fagfolk.

OBS! Er du ikke fast kunde hos pej gruppen, skal bogen betales med kreditkort!

Bogen fremsendes først når betaling er modtaget.

Forfatterne er Louise Byg Kongsholm, som er trendforsker og forbruger- og retailekspert, og Martin Michael Frederiksen, der er iværksætter, forfatter og digital ekspert.

Total [email protected] indeholder en række cases, erfaringer, analyser og tal samt Q&A med over 25 profiler inden for forskellige brancher. Bogen tilbyder et 360 graders perspektiv på forbrugeradfærd, detailhandel, nethandel samt hele krydsfeltet mellem fysisk og online handel.

 

Detailhandelslandskabet har ændret sig betydeligt i løbet af de seneste 10 år. Den teknologiske udvikling har ført til signifikante ændringer i forbrugernes adfærd og den måde, hvorpå research og shopping finder sted har forandret sig for altid. Dette forandringstempo vil fortsætte og sandsynligvis accelerere i de kommende år når de store generationer af forbundne og digitalt indfødte bliver forbrugere. De interagerer, engagerer og handler anderledes end nogen anden generation før dem. Det er på tide at blive klædt på til fremtiden og forstå deres ønsker og behov samt hvilke konsekvenser dette har for forretningsmodel, salgskanaler og kommunikation.  

Læs mere på www.totalretail.dk

I bogen sættes der ord på den ændrede forbrugeradfærd, konsekvenserne for fysisk detailhandel og nethandel samt alle mulige og umulige krydsninger mellem de to typer salgskanaler.

Rabat ved køb af 10 bøger mf.: [email protected]