Nyhed

Total Ret@il

På lager
SKU
TOTAL RET@IL
395,00 kr

Martin Frederiksen, digital haj og e-commerce specialist, og Louise Byg Kongsholm, trendforsker og ejer af pej gruppen, udgiver denne nye bog i forbindelse med retailkonferencen. I bogen sættes der ord på den ændrede forbrugeradfærd, konsekvenserne for fysisk detailhandel og nethandel samt alle mulige og umulige krydsninger mellem de to typer salgskanaler.

Er du studerende? - Køb bogen til studiepris her!

Detailhandelslandskabet har ændret sig betydeligt i løbet af de seneste 10 år. Den teknologiske udvikling har ført til signifikante ændringer i forbrugernes adfærd og den måde, hvorpå research og shopping finder sted har forandret sig for altid. Dette forandringstempo vil fortsætte og sandsynligvis accelerere i de kommende år når de store generationer af forbundne og digitalt indfødte bliver forbrugere. De interagerer, engagerer og handler anderledes end nogen anden generation før dem. Det er på tide at blive klædt på til fremtiden og forstå deres ønsker og behov samt hvilke konsekvenser dette har for forretningsmodel, salgskanaler og kommunikation.  

Denne bog giver dig den nødvendige indsigt i det nye detailhandelslandskab, den forandrede forbrugeradfærd, konsekvenserne for de forskellige salgskanaler og den svære integration af offline og online samt en række lærerige cases suppleret med udtalelser og erfaringer fra 25+ dybt relevante eksperter og fagfolk.

I bogen får du forfatternes bud på, hvorfor begrebet ’Total Ret@il’ er vejen frem!

For rabat ved køb af flere end 10 bøger kontakt da Britta på bic@pejgruppen.dk

For spørgsmål til bogen kontakt da pej gruppen på tlf: 9711 8900.

Vis hele beskrivelsen