This site doesn’t support the browser you are using - internet explorer. Please use Chrome, Safari, Firefox or Edge browser.

View Magazine

På lager
SKU
View Textile Magazine
Ned til 485,00 kr.

 

Velkommen til det nye View magasin 138 fra David Shah.

(Det tidligere Textile View Magazine og View2 er forenet)

Sammenlægningen var allerede på vej, men pandemien fik processen fremskudt. Vi ser på et nyt landskab med nye måder at gøre tingene, og VIEW Publications har haft travlt med at tilpasse og imødekomme de nye krav.

View Textile som det hed tidligere, har altid været betragtet som 'biblen fra tekstilindustrien'.

Dagens modeindustri ønsker mere end bare koncepter. De ønsker også trendprognoser, der er knyttet til produktionen af ​​det endelige produkt - og ikke bare ethvert produktfremstilling, men etisk og bæredygtigt produktfremstilling.

Velkommen til det nye og forbedret VIEW - Trendprognoser med etisk produktløsning af eksperter fra hele branchen, der appellerer til et bredt publikum, der dækker brandstrateger, designere, producenter, detailhandlere og mange andre.

 

Metavers her, metavers der, metavers overalt. Denne virtual-reality-drevne version af internettet er blevet Silicon Valleys nye besættelse. Men vi har et spørgsmål. Hvad vil metaverset betyde for tekstilindustrien: fiberproducenterne, spinderne, væverne, strikkerne, farverne og efterbehandlerne, som udgør halvdelen af ​​tekstilpipelinen?

Glimt af metaverset er allerede overalt. Virtuelle koncerter tiltrækker et rekordstort publikum, high-end designere sælger virtuel mode, og spil er blevet et levebrød for mange. Mens tilhængere udbasunerer dets overvældende muligheder og økonomiske muligheder, fortsætter prisen på digital ejendom med at stige. Nogle investorer siger, at det er som at opkøbe Fifth Avenue i 1800, rapporterer det britiske magasin The Week.

Selvfølgelig er det ikke alle Silicon Valley-hjernebølger, der er lykkedes. Metaverset er et koncept, der vil tage år at komme til fuld udmøntning. Men det er nemt at håne. Flytningen fra to til tre dimensioner er en logisk konsekvens af den konstante vækst i computerkraft og banebrydende teknologi. På grund af pandemien er de fleste mennesker i den vestlige verden bekendt med ideen om at arbejde og socialisere online, og i teorien kan metaverset kun forbedres på dette.

Smid en fuldt fungerende digital økonomi ind, hvor du kan tjene og bruge digital valuta, og det virker svært at afslå. Desuden har videospilindustrien solgt virtuelle verdener i årevis. I disse dage hænger 200 millioner mennesker om måneden ud på Roblox, en kombination af videospil og byggesæt. Titusvis af millioner så og interagerede med en Ariana Grande-avatar til en koncert i videospillet Fortnite. Det er svært at argumentere for, at en idé aldrig vil slå igennem, når den allerede har gjort det for millioner af mennesker.

 

 

Spar penge og tid med et abonnement. Kontakt os på [email protected] 

View magazine udkommer 4 gange årligt, i januar, april, juni og august.