This site doesn’t support the browser you are using - internet explorer. Please use Chrome, Safari, Firefox or Edge browser.

Nyhed

View Magazine

På lager
SKU
View Textile Magazine
Ned til 485,00 kr

Velkommen til det nye View magasin - Textile View Magazine og View2 er forenet i en ny fremtid

Sammenlægningen var allerede på vej, men pandemien fik processen fremskudt. Vi ser på et nyt landskab med nye måder at gøre tingene, og VIEW Publications har haft travlt med at tilpasse og imødekomme de nye krav.

View Textile som det hed tidligere, har altid været betragtet som 'biblen fra tekstilindustrien'.

Dagens modeindustri ønsker mere end bare koncepter. De ønsker også trendprognoser, der er knyttet til produktionen af ​​det endelige produkt - og ikke bare ethvert produktfremstilling, men etisk og bæredygtigt produktfremstilling.

Velkommen til det nye og forbedret VIEW - Trendprognoser med etisk produktløsning af eksperter fra hele branchen, der appellerer til et bredt publikum, der dækker brandstrateger, designere, producenter, detailhandlere og mange andre.

 

INFO OM VIEW ISSUE 135 - Præsentation af sæson AW 22/23

Den kommende sæson fokuserer på at genoplive forbindelse til naturen, det lokale med eksperimentelle futuristiske visioner, der arbejder for at støtte vores samfund og hæve designbaren. Introduktion af innovative biomaterialer og teknologier inspireret af cirkulære modeller og bæredygtige systemer stimulerer radikale og effektive ændringer med en fordomsfri holdning.

Hybridiserede præstationselementer og en afslappede kultur med silhuetter og fritidssilhuetter, mens tekniske fremskridt og nye kreative tilgange til detaljer bliver et med den naturlige og digitale verden.

De nye moodboards og design paletter har en stærk, men beroligende undertone, med romantiserede jordfarver og stærke pasteller spillet mod en altafgørende neutralbase.

 

Indhold af View 135

Fremtidens ”Fast Fashion”

Håb og forskellige løsninger til, hvordan man løser modens store problem - smid ud kulturen, hvordan der tackles fejl i vores eksisterende systemer, med nye forslag til en række talentfulde og idiosynkratiske designere.

Fremtiden for branding

I de sidste par år er der flere gange spået at alt detailhandel dør, eller er på vej til det. En trist følelse, der kun blev værre, da pandemien for alvor ramte, og mange butikker ikke havde noget andet valg end at lukke dørene.

Future View

Vi er i det første kapitel af fremkomsten af ​​Generation Z - dem, der er født efter 1995. Deres indvirkninger vil være hurtige og dybe, og effekterne vil ses gennem arbejdspladsen, deres forbrug og nyeste teknologi. For at forstå den nye generation er vi nødt til at sætte pris på vores miljø, der hvor de vokser op, og de kræfter der former deres udsigt for fremtiden.

Fashion for AW 22/23 (View 135)

Dametøjstyling, stoffer, strik og tilbehør

Vi er blevet vendt på hovedet, og vi er klar til at afsløre os selv på ny og omplacere disse aspekter af alles fælles miljøansvar, samarbejde og omsorg i spidsen for vores dagsorden.

Styling af herretøj, farver, dragter og shirtings

Sæsonen fletter det traditionelle med det nye, da arvinspireret skræddersyet og klassiske shirting-silhuetter opdateres med biomaterialer eller nye fabrikationer. Årstider bliver fortsat mere og mere slørede, da blomsterreferencer og usædvanlige farver går igen og viser opløftende paletter med jord farver i de neutrale nuancer.

 

Spar penge og tid med et abonnement. Kontakt os på [email protected] 

View udkommer 4 gange årligt, i januar, april, juni og august.